اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

اس ام اس جدایی و دوری سری ۱

اس ام اس جدایی و دوری سری ۱


http://HOTSMS.BlogSky.com



قصه تلخ جدایی نشود باور من
شاید این است که هر صبح بخواهم ز نسیم
تا برایم خبر آرد ز تو ای خوبترین پاکی ناب


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تحمل هر دویمان را ندارد،
.
.
.

اوّل کداممان
باید از پل جدایی بگذرد؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 درهجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یاد گار لحظه های با تو بودن است وقتی ثانیه ها رفتن را تلنگر میزنند بودنت به کوچه فراموشی کوچ می کند .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در سکوت دادگاه سرنوشت ،

عشق بر ما حکم سنگینی نوشت.

گفته شد دلداده ها از هم جدا،

وای بر این حکم و این قانون زشت.....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پنهان شدی و در کلماتم رها شدی
با من رفیق بودی و از من جدا شدی
رویای فاتحانه ی یک قلب ناامید
پایان عاشقانه ی یک ماجرا شدی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بخت اگر از تو جدایم کرده
می گشایم گره از بخت ، چه باک
ترسم این عشق سرانجام مرا
بکشد تا به سراپرده ی خاک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی خواهم قلب توباشم که با هر اتفاق بشکنم  میخواهم روح تو باشم که تنها در هنگام مرگ از تو جدا شوم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جدا از تو نمیگردم که تو در جسم من جانی
  بدون جان عزیز دل مگر میماند انسانی
اگر چه نیستی نزدم ببینی این غم و دردم
چه با من میکند هر دم ولی دانم که میدانی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  گویند که حافظ گفته ست غم جدایی و غم تنهایی دو غم اند

   حال که من دچارم به هر دو غم چه کنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که نمیشه باورم 
تویی که بی وفا شدی
تو هم مثه غریبه ها
 رفتی ازم جدا شدی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار
گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم
بی تو اینجا رو نمی خوام می رم و برنمی گردم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای رفته باز گرد که دلم بی قرار توست
چشم به راه و دلم در انتظار توست
آخر بگو چرا از کنارم جدا شدی
زردی روی ما ز رخ نو بهار توست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را
بیا تا در شب چشمت ببازم صبح فردا را
بیا ای هم نفس در هم بریزیم این نفس ها را
بیا با عشق خود آتش زنیم این کهکشان ها را


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر لحظه جدا از تو
برام ماهی و سالی
با هر نفسم داد میزنم
جای تو خالی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آن شب که در خیابان چشمم به چشمت افتاد
  چشمک  زدی  چه   شیرین  رفتم  به راه فرهاد
من  عاشق   تو   گشتم،  تو   عاشق   جدایی
 فریاد    از    نگاهت،   فریاد  از    تو    فریاد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ابر می بارد و من میشوم از یار جدا
چه کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و من و یار ستاده به وداع
من جدا گریه کنم ، ابر جدا ، یار جدا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چرا زمین و آسمان به ضد ماست نازنین
 ببین برای ما خدا چگونه خواست نازنین
اگر چه قلبهای ما به عشق هم تپد ولی
ببین چگونه راه ما زهم جداست نازنین


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل من همی داد گفتی گواهی          که باشد مرا روزی از تو جدایی
جدایی گمان برده بودم و لیکن             نه چندان که یکسو نهی آشنایی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
طول این فاصله ها دستم هست        من  جدا  و تو جدا دستم هست
عاشقم   باش   ولی   دورادور         دو  قدم  فاصله  را دستم هست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از توجدا
به کدام شاخه نشینم که دهد بوی تورا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دگر در قلب تو جایی ندارم              برای   آمدن   پایی   ندارم
تو  تنها  آرزویم  را گرفتی             دگر   از  تو  تمنایی  ندارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




 اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس جدایی ,اس ام اس دوری ,اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس جدا شدن ,اس ام اس با موضوع جدایی ,اس ام اس برای جدایی, قشنگترین اس ام اس عاشقانه برای جدایی ,اس ام اس در مورد جدایی, پیامک جدایی, پیامک دوری پیامک عاشقانه جدایی, پیامک جدا شدن, پیامک با موضوع جدایی, پیامک برای جدایی ,قشنگترین پیامک عاشقانه برای جدایی, پیامک در مورد جدایی,اس ام اس غم انگیز, اس ام اس داغ ، اس ام اس سال 90 ، اس ام اس عشقولانه,اسمس جدید,اس ام اس جدید,اس ام اس غمگین,اس ام اس مهر ماه 89

نظرات 2 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 17:32

گریم گرفت

عسلک دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 02:48

دلم گرفت بهر حال عالی بودددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد