اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم !

من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم !


..:: شعـــر طنز ::..


.

.

من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم

از زن و غر زدن روز و شبش آزادم

نه کسی منتظرم هست که شب برگردم

نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم

زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب

نرود از سر ذلت به هوا فریادم

“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”

نکته ای بود که فرمود به من استادم

شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور

چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم

هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند

محض اثبات نظرهای خودم آمادم (!)

زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش!

مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم

نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!

هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم

نه برای دل هر دختر و زن فرهادم

الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من

از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”



برترین اس ام اس ها و مطالب طنز در سایت اس ام اس داغ :

wWw.HotSMS.BlogSky.com

طنز دختر ، طنز پسر ، مطلب طنز ، پسرونه ، دخترونه ، ضد دختر ، ضد پسر ، مطلب خنده دار ، دخترانه ، پسرانه ، طنز خانما ، طنز آقایون ، مطلب جالب ، مطلب خواندنی ، طنز مرد ، طنز زن ، شعر خنده دار ، شعر طنز ، آنتی دختر
نظرات 24 + ارسال نظر
مکث پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 04:25

به این میگن شعر

mehdi 7 یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 02:16

من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم !

سارا سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 20:12

shomahaii ke zan nadarin zan begirin bebinin in zan ke migan che fereshteiiye

توصیه تونو جدی میگیریم !

ایمان شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 15:32

agh.damet garm mard bash .azad bash.keyfeto bokopn eshghetam bokon ama zan nagir

مکث سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 01:28

من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم

از زن و غر زدن روز و شبش آزادم

آی گفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتی

mahnaz چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 11:09

واه واه!عشق و حالتون رو بکنید ولی چه بخواید چه نخواید اخرش به دست و پای ماها میوفتید که زنتون بشیم!!!پس زیاد خوشحال نباشید اقایون

باشه حتما سعی می کنیم زیاد خوشحال نباشیم !!

رویا جمعه 15 مهر 1390 ساعت 12:16

خیلی شعر باحالی بود
توصیشو جدی بگیرید !

ساغر یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 20:09 http://anjel.omid@yahoo.com

من ندارم شوهر و از بی شوهری دلشادم/از مرد و فک زدن ۲۴ساعتش آزادم

memory پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 17:13

liaghate zan gereftan nadarin.. vaghean ke!!!!!!!!!!!! khalayegh harche layegh..

بینا سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 00:39

عالی بود!!سپاس
ساغر جون،زن رو با فکش می شناسن!از کی تا حالا مردا فکباز شدن؟؟!!

Parvin جمعه 9 دی 1390 ساعت 22:07

برادرا این حرفا همش محض مزاحه!!
همجین از الان دارم همتونو تصور میکنم با یه دسته کل بزرک تشریف میبرین خاستکاری و هزارو سیصدو n تا مهر میکنین .............
AmiiiiiiiiiiiiiiN

منظورتون خواستگاریه دیگه ؟!

Parvin چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 16:43

حالا خواستکاری یا خاستکاری!!!! جه فرقی داره؟؟
اخه بابا این حرفاتونو باور کنیم یا لپ های گل انداختتونو که تا یه خانوم میبینین این شکلی میشین
هاااااااان؟؟؟؟؟؟؟

تازه خواستکاری هم نه ، خواستگاری !!!

Parvin چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 23:32

خاستکاری خاستکاری خاستکاری خاستکاری خاستکاری خاستکاری خاستکاری خاستکارییییییییییییییییییییی

خواستگاری

Mr.Gray چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 12:10

به به...
عجب شعرى. ادبیات این شعر چنان روى من تأثیر گذاشت که براى اولین بار توى این بلاگ فارسى نوشتم!

مهتاب سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:29

براتون متعصفم

على یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 01:11 http://perspolisee.rozblog.com/

نه بابا ما زن نمیگیریم او زنه که مارو میگیره قابل توجه خانو م هاى محترم (: واز زن او

پریسا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 20:19 http://hotsms.blogsky.com

حالا کی زن شماهااااااااااا شد؟
خیلی اعتماد به نفسیدااااااااا
وقتى شکست عشقى مى خورید قیافه هاتون دیدنیه

bahar سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 20:08

kheilyyyyyyyyyyyyyyyy bahal bud damet garm zan nagir miduni chera?? chon un dokhtararo bad bakht mikoni...

آها !!! :)))

nana یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 14:14

دوست پسر من که مثه شما مردا بی لیاقت نیست.قدر ما زنا روخوب میدونه!

ضربان دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 12:22

بی عقلین همتون به خدا

معروف چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 19:59

////////////////////////0/0000000000000000000000000

حنانه سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 18:11

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدممممممممممممم هرگز نشدین آدم قابل توجه آقایون و برداران عزیز باوجود ما زنهای گل و مهربون هستش که آدم میشید هااااااااااا حواستون باشه اگه زن هم نگیرید بعدش از بس خلاء تو زندگیتون هست مجبور میشید منت ما زن ها رو هم بکشید عزت زیاد

زری چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 00:40

در شعر میگه مادرم خواست که زن گیرم و ادم گردم ولی به نظر من نگیرید چون دخترای بیچاره هم که ادم هستن اونوقت مثل خودتون می کنید

فاطمه چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:40

بیچاره دخترا.این پسرا هستن ک همیشه غر میزنن. ب نظر من باید ای شعر رو در وصف دخترا میخوندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد