اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

پَ نه پَ (2)

پَ نه پَ (2)

رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای ؟

پَـــ نَ پَــــ نه از اقوامشون هستم اینورا کاری داشتم گفتم سری بهشون بزنم !


* * * * * * * * * * * * * * *


از تو حموم به مامانم می گم یه صابون بده میگه: مگه صابون نیست؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ تعدادمون زیاده میترسم یه وقت کم بیاد!!!!


* * * * * * * * * * * * * * *



اومدم در یخچالو باز میکنم دنبال غذا مامانم میگه گشنته؟
پَـــ نَ پَــــ اومدم ببینم کی هی چراغ این تو رو خاموش روشن می کنه!


* * * * * * * * * * * * * * *


سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال 3 رو بلدی؟! میگه آره می خوای!؟
میگم پَـــ نَ پَـــ نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی بت بگم!!!


* * * * * * * * * * * * * * *


دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟ میگم : تو رژیمم ... میگه رژیم لاغری؟! ...

پَـــ نَ پـَـــ رژیم صهیونیستی


* * * * * * * * * * * * * * *


رفتم پیش مامان بزرگم میگم خسته نباشى ننه دارى بافتنى میبافى؟
میگه پَــ نَ پَـــ دارم سبزه گره میزنم بختم باز شه یکى بیاد بگیرتم!!!


* * * * * * * * * * * * * * *


تو دستشویی سوسک بود با مگس کش کشتمش جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون.

خواهرم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟

پـَـَـــ نــه پـَـَـــ , تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخوابه !!


* * * * * * * * * * * * * * *


به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون آتیش زده...
میگه سوخت؟!
پَـــ نَ پَـــ یه جون گرفت رفت مرحله بعد !


* * * * * * * * * * * * * * *


دزد اومده خونمون همه جا رو بهم ریخته ... ۲ تا فرشمونو برده ... زنگ زدیم پلیس اومده میگه خونتون دزد اومده؟
پـَــــــــ نَ پَــــــــ می خواستیم تغییر دکور بدیم گفتیم شما هم بیاین نظر بدین !


* * * * * * * * * * * * * * *


رفتیم رستوران ... میگم ۲ تا جوجه لطفا میگه جوجه کباب؟
پَ نه پَ ازین جوجه رنگیا ... یه قرمز بدین یه سبز 


* * * * * * * * * * * * * * *


سر جلسه امتحان به کناریم میگم داداش برسونیا...میگه تقلب؟
گفتم پـَـَـــ نــه پـَـَــــ مواد ، یه وقت خمار نشم


* * * * * * * * * * * * * * *


فامیلمون اومده آکواریومم رو دیده میگه غذای مخصوص بهشون میدی؟
میگم : پـَـَـــ نه پـَـَـ پول تو جیبی میدم بهشون خودشون میرن واسه خودشون غذا میخرن


* * * * * * * * * * * * * * *


زنگ زدیم آتش نشانی،میگه جایی آتیش گرفته؟
میگم : پـَـَـــ نه پــــ زنگ زدیم ببینیم امشب خونه این بیایم مهمونی !


* * * * * * * * * * * * * * *


از راننده اتوبوس میپرسم چقدر شد؟میگه 225 بهش 300 تومن دادم,میگه یه نفری؟
میگم : پ نه پ کل اتوبوس مهمونه من!


* * * * * * * * * * * * * * *


یارو اومد تعمیرگاه گفت: برای لپ تاپم رَم میخوام ... گفتم: داریم .... گفتش :مطمئنی برای لپ تاپه ؟ ....
میگم : پـَـَـــ نـَــ پــــَ ... برای PC ـه میخوام بُکُنم تو پاچـــت ...


* * * * * * * * * * * * * * *


تو رستوران، پیشخدمتو صدا کردم میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟
میگم : پـَـَـــ نَ پـَـَــ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!!!


* * * * * * * * * * * * * * *


یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک میکنه تازه برگشته میگه شمام کار دارین ؟
میگم : پـَـَـــ نَ پـَـَـ وایستادیم اینجا بنیه و پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم


* * * * * * * * * * * * * * *

مشاهده ی همه :

طنز پَ نه پَ !


برترین اس ام اس ها و مطالب طنز در سایت اس ام اس داغ :
wWw.HotSMS.BlogSky.com


مطلب طنز مطلب خنده دار طنز جدید مطلب جالب و خواندنی صرفا جهت اطلاع طنز پ نه پ طنز پَ نه پَ پـَ نه پـَ پـ نه پـ طنز فرهنگی خاطرات طنز مطلب جدید متن خنده دار متن طنز
نظرات 9 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 00:41 http://www.barobaxe301.blogfa.com

خیییییلی خوب بود...مرسی

نگار جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 15:47 http://barobaxe301.blogfa.com

آوین شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 13:35

عالی بودددددددددددددددددددددددددددخیلییییییییی

کیمیا یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 17:51

جالب بود

باران سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 14:45

په نه په مامان بزرگ از همه باحال تر بود

نگین چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 19:00

خییییییییلی خندیدیم
بابا باحااااااااااااااااااااااال!

memory پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 17:05

kheili ghashang bood.. ashsheghetoon hastam

غزل پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 17:04

بخند به روی دنیا دنیا به روت بخندهههههههههههههههههههه.هااااااااااااااااااااا ههههههههه هووووووووووووووو

مصطفی۷ دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 15:18

خیلی باحال بود
مرسی داری....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد