اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

پَ نه پَ ! (3)

پَ نه پَ ! (3)

میگم آقا شهید همّت کجاس؟
میگه بزرگراه شهید همّت؟
میگیم : پـَـَـــ نــه پـَـَــــ می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!

============================

تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
میگیم : پـَـَـــ نه پـَـَـــ میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم !!!

============================



دارم فیلم گریه دار میبینم , گریه میکردم , مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟
میگیم : پـَـَـــ نه پ خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم !

============================

جلو در دستشویی، طرف اومده میگه ع ع ع ببخشید شما توی صف هستین؟
میگیم : پـَـَـــ نــــــــــه پــــــــــــ سوسکیم اومدیم نهــــــــار.... !

============================

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟ می گه حمومی ؟
میگیم : پـَـَـــ نه پـَـ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوید !

============================

بهش میگم: زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته... میگه:مگه میخوای بکشیش؟...
میگیم : پـَـَـــ نه پَ میخوام بدم سوسکه پاش کنه !!!

============================

تصادف کردیم، زنگ زدیم افسر اومده میگه : تصادف شده؟
میگیم : پـَـَـــ نه پـــــَ ... داریم هشدار برای کبرا 11 رو فیلم برداری میکنیم!!!

============================

یارو سگ های منو دیده، میگه غذا میخورن؟
میگیم : پـَـَـــ نه پـَـَـ فتوسنتز میکنن !!!

============================

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم .می گه واسه پا میخواین؟؟
میگیم : پـَـَـــ نه پــــَ .......میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم


============================


سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟
میگه اذییتتون میکنه!
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!


============================


رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تعارف می کنم،
طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!


============================


رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛
میگه: میخوای ببریشون؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا !


مشاهده ی همه :

طنز پَ نه پَ !




مطلب طنز مطلب خنده دار طنز جدید مطلب جالب و خواندنی صرفا جهت اطلاع طنز پ نه پ طنز پَ نه پَ پـَ نه پـَ پـ نه پـ طنز فرهنگی خاطرات طنز مطلب جدید متن خنده دار متن طنز
نظرات 28 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 04:59 http://www.barobaxe301.blogfa.com

خیلی قشنگ بود... کلا پ نه پ دوست دارم خیییلی
دمت برقرار

ممنون

آوین شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 19:09

احســــــــــــــــــــــــــــنت آورین

مکث سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 01:23

پَ نه پَ ات تو حلقم

سحر سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 01:41 http://yahoo.com

عالی بود

کیمیا یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 20:57

عالی بود

شقایق دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 11:55 http://shivaperance.blogfa.com

بد نبود.کمی آبکی بود

فاطمه دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 17:00 http://yahoo

علی رضا جونم خیلی خوب بود . خیلی جالب بود . خیلی وقت بود نخندیده بودم. مرسی

ز سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 14:27

ای...
م
رسی

kiyana دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 15:30 http://kiyanabestgirl@yaho.com

عالی

سمیرا چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 23:57

خیلی عالی بود کلی خندیدم

ساقی یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 16:46 http://www.s.saghi89@yahoo.com

بحال بود برای بفرستین خنده دار

memory پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 16:59

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay kheili bahal bood alireza jowowoowowowwn.. webe movafaghi dari azizam . ...

ژاله شنبه 14 آبان 1390 ساعت 22:33

khli bahal bod

روژین یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 19:02

خوب بود دمت جیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

عسل یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 19:04

اینا چی بودن ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

وحید پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 13:40

خیلی با حال بود vahid.torke.yahoo.com این هم ایمیل من هست خوشحال میشم برام اس ارسال کنید

رجوع کنید به خبرنامه

kimia دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 17:26

salam .dafe avalame oomadam webloge jadidet,khoooobi?konkooro chikar kardi?

ممنون ...
کنکور که عااااالی بود ...

Parvin جمعه 25 آذر 1390 ساعت 21:07

Faghat pa Na pae sage ghashang bod azizam...:]

lمهسا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 13:11 http://gahir.blogfa.com

حال داشششششششت

بییییییییییییییییییییییییییییب چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 13:48

بد نیست یمقدار اپدیت باشی.دمت جیز دادا داغانتیم.حاجی دورانتم.

ممنون

cinderella چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 15:29

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی با حال بود ترکیدم از خنده خدا پ نه پ هانو زیاد کنه!

Parvin چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 19:08

منم یه پـَـَـــ نه پـَـَـ بکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگید

صبا چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 16:50

من انقدر بلند بلند خندیدم ونتونستم جلوی خودمو بگیرم همه گفتن خدا شفات بده
معرکه بود

مصطفی۷ دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 15:14

فوق العاده خنده دار بود واقعا مرسی داری
یکی از طرفدارانت شدم دیگه...

الی شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 21:02 http://Ahoo_ed@yahoo.com

عالللللللللللللللللللللللللییییییییییی بود
مر300000000000

تبسم شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 18:48

خوب بود.............امامیتونی بهترازاین بنویسی

جوجو دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 16:09

مرسی خیلی خوب بود

ماریا سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 13:02

سلام آقاجان اینا چیه نوشتی ................ خیلی بی نمکن متلا میخواستم یه خورده بخندم وااااااااااااااااااااااااااااا................. پ ن پ میخواستی بگم دمت جییییییییییییزززززززززززززز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد