اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

اس ام اس داغ

جک ، اس ام اس ، خنده ، طنز ، پیامک

نامه جالب پسر به پدر !

ارسال کننده : Parvin

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، باتعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :
پدر عزیزم،
با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دخترجدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو ...رو بگیرم.من احساسات واقعی رو با نازنین پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما میدونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ،لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون ...

حامله است. نازنین به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره و کُلی هیزم برای تمام زمستون. 
ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. نازنین چشمان من رو به روی حقیقت بازکرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون میکاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و نازنین بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من 21 سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز،مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت روببینی.
با عشق، پسرت،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پاورقی:
پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه علی.فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن

نظرات 27 + ارسال نظر
حسین سوری شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 16:09 http://www.tehranfarda.blogsky.com

سلام دوست عزیز... واقعا بهت تبریک میگم دوست من سایتت عالیه ...

من حسین سوری صاحب سایت تهران دانلود به آدرس : www.tehranfarda.blogsky.com

هستم و از آشنایی با شما خوشبختم ... با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای شما دوست

عزیز...

فرزانه شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 18:13 http://www.barobaxe301.blogfa.com

یه سوال پسره تو سن 21سالگی مدرسه میرفته که کارنامه بگیره؟

ئه خب چیزه دیگه !
حالا شمام چه گیری دادینا !

مصطفی7 سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 21:40

وای پسر دمش گرم...
حسابی پدرشو ترسونده که اگر مردود هم میشده کاری باهاش نمی داشته...
روش خوبی بود...

ازین روش استفاده نکنیدا ! یه کم خطرناکه !

sarah سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 20:03

vaaaaaaaayyy kheyli bahal bud,,hala yebar emtehan konim.. age bad bud ke hich, age khub bud bazam. . .

ارزو شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 14:30

vaaaaaaaaaaaaaoooooow fogholade boOd,khili hal kardam,in neveshtato roO daftaram neveshtam k b bache ha neshoOn bedam,asheghetaaam.

خواهش

باران شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 22:36

سلام میخوام به فرزانه جون بگم اره قیر نده .اگه رفوزه نمیشد ک ۲۱ سالگی ک الن دانشگاه بود دیگه.پس قابل توجیهه

سیما چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 17:12

ازین مطلبای باحال بیشتر بذار.دمت گرم

ستایش شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:36 http://tpoli.mihanblog.com/

خیلی ماجراش قشنگه راستی منم اینو تو وبلاگم دارم اگه وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن و ممنون میشم نظر بدی

طوطیا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:16

سلام منم با باران جون موافقم

رضا شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 17:21

این الاغ تو بیستو یک سالگی به چه مدرسه ای می رفته

roza جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 19:57 http://www.gool-roz.blogfa.com

واقعا عالی بود مرسی ازمطالب خوبتون من سایت شمارا بانامhotsmsلینک میکنم شمانیز من رابانام gool-rozلینک کنید خوشحال میشم یه سربه وبلاگ منم بزنید

ayda جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 12:08 http://www.ayda_a91@yahoo.com

kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bahal bud

Romina سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 17:57

fogholadeeeeeee

لیلی یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 12:56 http://eshgh_tanhaie.blogveb.com

سلام با اینکه رنگ وب سایتت ادمو یاد بیمارستان و اتاق عمل میندازه ولی مطلبت خیلی باحال بود حال کردم

در حال تاسیس وبسایت جدیدم ! ممنون

nazi سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 00:15

koli khandidam delam va sho missi

سمانه شنبه 6 آبان 1391 ساعت 09:46

سلام خیلی باحال بود.خودم کلی ترسیدم اولش ولی آخرش خیلی باحال بود.

سارا یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 19:09

بسبار عالی بود .خیلی جالب بود تشکر سایت عالی دارید[:S00

fateme شنبه 13 آبان 1391 ساعت 17:13

یعنی چشمام گرد شده بودا داشتم کم کم مطمئن میشدم که باباش به آخره نامه نرسیده سکته رو میزنه
اما آخرش گل کاشت ایوول ترفند جالبی بود

لاله یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 02:57

وای پسر چیزی نمونده بودمن به جای باباهه سکته کنم؛2پی

راحیل شنبه 20 آبان 1391 ساعت 20:52

سلام خیلی جالب بود

متین سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 17:36

بابا دمت قیج
خوشمان امد و لذت بردیم
هموجور جذاب بود

فاطمه و مهلا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:33

عالی بود ولی روش خوبی نیست ممکنه..........ممنون میشم بازم از این مطلبا بگذارید

سپید چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:50 http://sam2sepid.blogfa.com

من هیچوقت واسه نمره هام تنبیه و مواخذه نشدم .ولی نمیدونم چرا همیشه از کم شدن نمره هام میترسیدم با این حال همیشه به بقیه کارنامه رو نشون میدادم.حتی وقتی ناپلئونی بود نمره هام!!!ولی هیچوقت این نامه رو نمینوشتم آخه بعدش حتما کتک میخوردم که چرا ترسوندمش!!!!!!!!

مرضیه شنبه 16 دی 1391 ساعت 12:32 http://wet-dream.mihanblog

عجب پسری خیلی خوشم اومد انیشتین یعنی این

البته اینشتین اونموقع که اینا رو میگفته پسر نبوده !

tanafos_21 جمعه 22 دی 1391 ساعت 14:07

woooooooaaaaaaaaaaa kheily bahal bood alireza
damet dagh
rohemuno shad kardi
mer30000000000000

نورا شنبه 30 دی 1391 ساعت 19:33 http://11111111111.blogfa.com

سلام دوست عزیزم: خیلیی وبت عالیه مخصوصا این داستان نامه ی پدر به پسر

فرانه سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 15:53

عالیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد